Головна » Статті » Автори |
У розділі матеріалів: 472 Показано матеріалів: 381-390 |
Сторінки: « 1 2 ... 37 38 39 40 41 ... 47 48 » |
Роман Толстого «Анна Кареніна» як художнє втілення «думки сімейної». Композиція твору, проблематика, система образів.
Мета: допомогти учням осягнути ідейно-художній зміст твору, його композицію та систему образів; розвивати логічне мислення, творчу уяву, уміння визначати ключові епізоди у творі, висловлювати свою думку про прочитане; виховувати високі моральні якості.
|
Мета: висвітлити головні віхи життєвого й творчого шляхуЛ.Толстого, еволюцію його поглядів та морально-етичних переконань; розвивати навички зв'язного мовлення, уміння систематизувати й узагальнювати опрацьований матеріал, висловлювати свої думки з приводу прочитаного; сприяти вихованню моральних якостей учнів: толерантності, поваги до чужої думки, терпимості.
Обладнання: портрет письменника пензля І.Крамського, репродукції картин І.Рєпіна, фотоілюстрації, електронна презентація.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу. |
"Думка сімейна" в романі Л.М.Толстого "Анна Кареніна" |
Тест за романом Л.М.Толстого "Анна Кареніна" |
Контрольна робота за романом «Анна Кареніна» |
Мета: виявити рівень знань, умінь та навичок учнів із метою контролю та корекції; розвивати пам’ять, логічне, образне мислення, уміння характеризувати героїв, висловлювати свої думки; виховувати високі моральні якості характеру. |
«Книга пісень» — перша збірка Г. Гейне, що принесла йому славу романтичного поета. Вона вийшла друком у 1827 році, до неї увійшли вірші 1816-1827 років. Більша частина віршів створена під впливом яскравого почуття до двоюрідних сестер — Амалії та Терези, в яких поет по черзі закохувався. Його почуття залишилися без відповіді. Але під пером талановитого митця розповідь про нещасливу любов вийшла далеко за біографічні межі: «Книга пісень» — справжня перлина німецької літератури. |
Аналіз віршів "Білі глянцеві манжети", "Чому троянди немов неживі", " |
Тема: Генріх Гейне «Чому троянди немов неживі». Любов – першооснова життя. Змалювання природи як засобу бачення і пізнання світу і власної душі |