Головна » Статті » Уроки Зар.Літ. » 9 клас

У категорії матеріалів: 46
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 4 5 »

9 клас | Переглядів: 530 | Додав: Галина | Дата: 27.10.2016 | Коментарі (0)

9 клас | Переглядів: 546 | Додав: Галина | Дата: 27.10.2016 | Коментарі (0)

9 клас | Переглядів: 623 | Додав: Галина | Дата: 01.03.2016 | Коментарі (0)

Близько двох століть тому липневим ранком біля Графської пристані в Севастополі зі шлюпки висадилась невелика група людей, серед яких був двадцятишестирічний, ставний, з буйною кучерявою чуприною, не дуже великопанського вигляду юнак. Його ім'я вже було відоме польському читачеві як ім'я талановитого поета. 

9 клас | Переглядів: 604 | Додав: Галина | Дата: 29.02.2016 | Коментарі (0)

Выдающийся польский поэт Адам Мицкевич в Евпатории впервые в жизни увидел волшебную экзотику Востока. Город тогда ещё сохранял черты средневекового татарского поселения. Узкие извилистые улочки, в которых легко заблудиться, приземистые домишки, которым по двести, а то и по триста лет, непонятный европейцу язык местных жителей. Повсюду в голубое небо устремлены минареты, с высоких балконов которых голосистые муэдзины созывают верующих в мечеть... Кажется, будто именно здесь, а не в далёкой Персии, были написаны знаменитые восточные сказки «Тысячи и одной ночи». 

9 клас | Переглядів: 845 | Додав: Галина | Дата: 29.02.2016 | Коментарі (0)

Літо 1825 року для польського поета Адама Міцкевича було незабутнім завдяки подорожі до Криму. Він був вражений місцевою красою: контрастом моря та гір, дивовижною флорою та фауною. Під впливом побаченого поет вирішує написати збірку «Кримські сонети». Сонети Міцкевича вражають досконалістю форми та змістовою емоційністю. Недарма сам Пушкін відзначав їх та ставив в один ряд з сонетами Данте, Шекспіра та Петрарки. 

9 клас | Переглядів: 2677 | Додав: Галина | Дата: 28.02.2016 | Коментарі (0)

Мета: поглибити знання учнів про значення творчості Байрона для епохи романтизму, про особливості байронізму як стильової течії; дати поняття про “світову скорботу”; визначити провідні мотиви і домінуючі настрої творчості Байрона; удосконалювати навички аналізу й виразного читання поетичного тексту; виховувати розуміння краси поетичного слова.

Обладнання: репродукції картин Теодороса Врізакіса “Зустріч Байрона в Мессолонзі”, Рембрандта “Давид грає на арфі перед Саулом”.

Тип уроку: урок виразного читання та аналізу поетичних творів.

9 клас | Переглядів: 1840 | Додав: Галина | Дата: 16.02.2016 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-30 31-40 41-46