Головна » Статті » Уроки Рос.Літ. |
У розділі матеріалів: 151 Показано матеріалів: 101-110 |
Сторінки: « 1 2 ... 9 10 11 12 13 ... 15 16 » |
Тема. Автобіографічний характер образу Левіна. Образ автора в романі. Паралелізм як композиційний принцип будови роману.
Мета: допомогти учням розкрити ідейно-художні особливості образу Левіна, його зв'язок із автором; з'ясувати композиційний принцип будови роману; розвивати навички характеристики героїв, зіставлення явищ літературного та реального життя, уміння висловлювати свої думки й обґрунтовувати їх; виховувати кращі людські якості, активну громадську позицію. |
Тема: Психологічна глибина та суперечливість образу Анни Кареніної
Мета: схарактеризувати образ головної героїні однойменного роману Л.Толстого, допомогти учням зрозуміти складність і суперечливість Анни, зрозуміти його значення, дослідити майстерність автора у створенні образу; розвивати навички характеристики героя, творче й логічне мислення учнів, уміння робити висновки на основі прочитаного; виховувати високі моральні якості. |
Тема. «Діалектика душі» толстовських героїв у романі «АннаКареніна», пластичність змалювання й психологічна глибина.
Мета: допомогти учням розкрити ідейно-художні особливості та значення образів твору; розвивати навички характеристики героїв у всій їх складності та суперечливості, уміння адаптувати літературні образи до реального життя; сприяти виховуванню найкращих людських якостей, естетичних смаків. |
Роман Толстого «Анна Кареніна» як художнє втілення «думки сімейної». Композиція твору, проблематика, система образів.
Мета: допомогти учням осягнути ідейно-художній зміст твору, його композицію та систему образів; розвивати логічне мислення, творчу уяву, уміння визначати ключові епізоди у творі, висловлювати свою думку про прочитане; виховувати високі моральні якості.
|