Головна » Статті » Уроки Рос.Літ. » 10 клас

У категорії матеріалів: 67
Показано матеріалів: 41-50
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 »

10 клас | Переглядів: 644 | Додав: Галина | Дата: 01.02.2016 | Коментарі (0)

Тема. Автобіографічний характер образу Левіна. Образ автора в романі. Паралелізм як композиційний принцип будови роману.
Мета: допомогти учням розкрити ідейно-художні особливості образу Левіна, його зв'язок із автором; з'ясувати композиційний принцип будови роману; розвивати навички характеристики героїв, зіставлення явищ літературного та реального життя, уміння висловлювати свої думки й обґрунтовувати їх; виховувати кращі людські якості, активну громадську позицію.
10 клас | Переглядів: 2213 | Додав: Галина | Дата: 01.02.2016 | Коментарі (0)

Тема: Психологічна глибина та суперечливість образу Анни Кареніної 
Метасхарактеризувати образ головної героїні однойменного роману Л.Толстого, допомогти учням зрозуміти складність і суперечливість Анни, зрозуміти його значення, дослідити майстерність автора у створенні образу; розвивати навички характеристики героя, творче й логічне мислення учнів, уміння робити висновки на основі прочитаного; виховувати високі моральні якості.
10 клас | Переглядів: 2092 | Додав: Галина | Дата: 01.02.2016 | Коментарі (0)

Тема. «Діалектика душі» толстовських героїв у романі «АннаКареніна», пластичність змалювання й психологічна глибина.
Мета: допомогти учням розкрити ідейно-художні особливості та значення образів твору; розвивати навички характеристики героїв у всій їх складності та суперечливості, уміння адаптувати літературні образи до реального життя; сприяти виховуванню найкращих людських якостей, естетичних смаків.
10 клас | Переглядів: 2594 | Додав: Галина | Дата: 01.02.2016 | Коментарі (0)

Картинки по запросу анна каренінаРоман Толстого «Анна Кареніна» як художнє втілення  «думки сімейної».  Композиція твору, проблематика, система образів.
Мета: допомогти учням осягнути ідейно-художній зміст твору, його композицію та систему образів; розвивати логічне мислення, творчу уяву, уміння визначати ключові епізоди у творі, висловлювати свою думку про прочитане; виховувати високі моральні якості.
 
10 клас | Переглядів: 1129 | Додав: Галина | Дата: 01.02.2016 | Коментарі (0)

Мета: висвітлити  головні віхи життєвого й творчого шляхуЛ.Толстого, еволюцію його поглядів та морально-етичних переконань; розвивати навички зв'язного мовлення, уміння систематизувати й узагальнювати опрацьований матеріал, висловлювати свої думки з приводу прочитаного; сприяти вихованню моральних якостей учнів: толерантності, поваги до чужої думки, терпимості.
Обладнання: портрет письменника пензля І.Крамського, репродукції картин І.Рєпіна, фотоілюстрації, електронна презентація.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
10 клас | Переглядів: 1279 | Додав: Галина | Дата: 01.02.2016 | Коментарі (0)

"Думка сімейна" в романі Л.М.Толстого "Анна Кареніна"

10 клас | Переглядів: 791 | Додав: Галина | Дата: 01.02.2016 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-30 31-40 41-50 51-60 61-67