Головна » Статті » Уроки Рос.Літ. » 10 клас |
У категорії матеріалів: 67 Показано матеріалів: 41-50 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 » |
Тема. Автобіографічний характер образу Левіна. Образ автора в романі. Паралелізм як композиційний принцип будови роману.
Мета: допомогти учням розкрити ідейно-художні особливості образу Левіна, його зв'язок із автором; з'ясувати композиційний принцип будови роману; розвивати навички характеристики героїв, зіставлення явищ літературного та реального життя, уміння висловлювати свої думки й обґрунтовувати їх; виховувати кращі людські якості, активну громадську позицію. |
Тема: Психологічна глибина та суперечливість образу Анни Кареніної
Мета: схарактеризувати образ головної героїні однойменного роману Л.Толстого, допомогти учням зрозуміти складність і суперечливість Анни, зрозуміти його значення, дослідити майстерність автора у створенні образу; розвивати навички характеристики героя, творче й логічне мислення учнів, уміння робити висновки на основі прочитаного; виховувати високі моральні якості. |
Тема. «Діалектика душі» толстовських героїв у романі «АннаКареніна», пластичність змалювання й психологічна глибина.
Мета: допомогти учням розкрити ідейно-художні особливості та значення образів твору; розвивати навички характеристики героїв у всій їх складності та суперечливості, уміння адаптувати літературні образи до реального життя; сприяти виховуванню найкращих людських якостей, естетичних смаків. |
Роман Толстого «Анна Кареніна» як художнє втілення «думки сімейної». Композиція твору, проблематика, система образів.
Мета: допомогти учням осягнути ідейно-художній зміст твору, його композицію та систему образів; розвивати логічне мислення, творчу уяву, уміння визначати ключові епізоди у творі, висловлювати свою думку про прочитане; виховувати високі моральні якості.
|
Мета: висвітлити головні віхи життєвого й творчого шляхуЛ.Толстого, еволюцію його поглядів та морально-етичних переконань; розвивати навички зв'язного мовлення, уміння систематизувати й узагальнювати опрацьований матеріал, висловлювати свої думки з приводу прочитаного; сприяти вихованню моральних якостей учнів: толерантності, поваги до чужої думки, терпимості.
Обладнання: портрет письменника пензля І.Крамського, репродукції картин І.Рєпіна, фотоілюстрації, електронна презентація.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу. |
"Думка сімейна" в романі Л.М.Толстого "Анна Кареніна" |