11:48 Новий формат Творчої майстерні: інсценізація творів і конкурси (2005-2009 рр.) |
Почався новий 2005-2006 навчальний рік і "Перлина" знову запрацювала, змінивши при цьому свій формат. Новим різновидом її роботи стали елементи театралізації на уроках. Крім цього, перланчани ввійшли до редколегії шкільної газети "Світ новин", стали її кореспондентами, отримали змогу розвивати свою літературну творчість.
Інсценізація уривків з творів. Сценаристи, режисери-постановники, костюмери, майстри з виготовлення декорацій та іншого театрального реквізиту - самі діти.
Стівенсон "Острів скарбів"
"Острів скарбів" і казкові сюжети (фанфік)
Жуль Верн "П'ятнадцятирічний капітан"
Дефо "Робінзон Крузо"
Гоголь М.В. "Тарас Бульба"
А. де Сент-Екзюпері "Маленький принц"
В 2007 році вихованці "Перлини" взяли участь у Всеукраїнському конкурсі дитячих творчих робіт «Мій друг – підручник», організованому Інститутом літератури ім.Т.Г.Шевченка НАН України та видавництвами "Шкільний світ" і "Генеза". Перлинчали стали лауреатами конкурсу і були нагороджені спеціальними грамотами і книжковим призом.
В 2009 році Наукова лабораторія ренесансних студій, Департамент загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України та Українська асоціація викладачів зарубіжної літератури підвели підсумки проведення відкритого Всеукраїнського творчого конкурсу серед старшокласників за двома номінаціями: «Кращий український переклад 91-го сонету Шекспіра» та «Сонет до Великого Барда», що пройшов в рамках інтелектуально-просвітницької акції "Безмежний світ Шекспірових сонетів”. На розгляд журі було подано 1380 творчих робіт, серед яких фіналістами визнано 516. Серед них і мої вихованці - учениці 8-А класу Перетятько Анастасія, Пурик Аліна, Луценко Яна і учениця 11-А класу Войденко Ілона, які взяли участь у конкурсі за номінацією "Сонет до Великого Барда". Учні та вчитель нагороджені грамотами Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України та Української асоціації викладачів зарубіжної літератури.
|
Категорія: Про Творчу майстерню | Переглядів: 860 | |